wtorek, 28 grudnia 2010

jejciu jejciu jak zimno!!!!

Ha Ha Ha ale mi idzie to pisanie bloga :) ostatni wpis jak za oknem było +30 stopni, a teraz -10, niech żyje konsekwencja ;)

No więc co? jest okres między świętami Bożego Narodzenia a Nowym Rokiem, a ja w domu na L4, daje mi to duże możliwości treningu z Zuną- na tapecie "zdechł pies" (u nas komenda "Bach!!!") oraz podawanie przedmiotu, tak bonusowo robimy sobie ukłon.

"Bach!!!" idzie bardzo fajnie- już podkładamy komendę- fajnie patrzeć jak taki pulpet w jednej chwili z pozycji stojącej pada i leży na boczku z uśmiechem na pysiu i tylko filuje czy będzie smaczek czy nie ;) No jasne że będzie!!! zawsze jest.
Co do podawania przedmiotu to ciężko, ale i tak jest gigantyczny postęp odkąd Aga pokazała nam backchaining- bez tego nasz przedmiot w postaci drewnianej łyżki wogóle by nie istniał. Zuna jest w fazie lizania go, ale jeszcze w zęby nie bierze, zobaczymy mam nadzieję, że coś się ruszy.
Ukłonu uczymy sie dla szpanu i w ramach takiego sprawdzianu dla mnie, czy będę potrafiła tak rozplanować sobie pracę, aby krok po kroku doprowadzic mojego grubaska do sukcesu bez zbędnych frustracji.

No to tyle na koniec może zdjęcie z serii Tata dostał nowy aparat fotograficzny od Św. Mikołaja sprawdźmy jakie ma opcje :)


 Zunka prosiaczek

nasza Alice

A tak BTW z Alice też trochę trenuję jednak ona to torpeda wszystko robi na raz, łapie wszystko ekspresem, jej najłatwiej było nauczyć sie podawania przedmiotu- jesteśmy w fazie podawania do ręki a ćwiczę z nią duuuużo rzadzej... no cóż wychodzą lata zaniedbywania umysłowego Zuny, mała od poczatku prowadzona tylko pozytywnie motywacja gigantyczna i taka bezproblemowa :)

2 komentarze:

  1. Super! Życzę dalszych sukcesów w odkrywaniu uroków kształtowania :) Nagraj może kiedyś to Wasze "Bach" :))))
    Piotr

    OdpowiedzUsuń
  2. może jutro cos nakręcę, dzis było jeszcze lepiej, wiesz dla mnie to Gruba poprostu śmiga, do tego nauczyłam ją komendy "Wstawaj" wykonuje ja bardzo szybko, bo potem może zrobic "Bach" i znowu będzie.... karma light ]:>

    OdpowiedzUsuń